tworzenie filmów reklamowych

Internet zdecydowanie skrócił drogę zakupową, przez jaką zwykle przechodzi konsument. Stał się również istotnym narzędziem w rękach sklepów, które mogą jeszcze skuteczniej docierać do swoich klientów. Jednocześnie sprawił on jednak, że konkurencja stała się jeszcze większa, z czym nie każda firma jest w stanie sobie poradzić.

Nie wystarczy bowiem zapewnienie, że oferowane produkty są „najlepsze” i że powstały z materiałów wysokiej jakości. Z takimi sformułowaniami klient ma do czynienia na co dzień, dlatego zazwyczaj reaguje on na nie alergicznie. Potrzebuje on konkretnego dowodu, że dane towary rzeczywiście są warte zainteresowania.

Idealnie pod tym względem nadaje się graficzna prezentacja produktów – najlepiej w formie materiałów wideo, które w sposób dokładny przedstawią ich najmocniejsze strony, dostępne funkcje oraz sposób użycia. Czas ich trwania nie powinien być zbyt długi, by nie znudzić klientów. Jednocześnie powinny prezentować wszystko, co pomoże podjąć właściwą decyzję zakupową.

Filmy promocyjne – największe zalety

Warto podkreślić, że jest to metoda stosunkowo nowa. Do tej pory sklepy skupiały się głównie na zdjęciach, czasem dołączając do nich długie, nudne filmy, które nie cieszą się specjalną popularnością wśród kupujących. Znacznie lepszym rozwiązaniem okażą się krótkie formaty, które prezentują produkty ze wszystkich stron, ich opakowania bądź też sposób działania.

W odróżnieniu od zdjęć, nie są statyczne, dlatego znacznie lepiej trafiają do wyobraźni klientów. Mogą oni na własne oczy przekonać się, z czym mają do czynienia i z jakich elementów składa się konkretny produkt. Zaczynają wyobrażać sobie sytuacje, w których to znajdzie się on w ich rękach. Towarzyszą temu pozytywne emocje, które okażą się finalną zachętą do zakupu.

Trzeba podkreślić również, że tworzenie filmów reklamowych tego typu stanowi świetne uzupełnienie standardowych opisów tekstowych, które skupiają się na parametrach technicznych. Pełnią one funkcje ich graficznej prezentacji, dzięki czemu znacznie skuteczniej trafiają do umysłów użytkowników sklepu.

Biorąc pod uwagę powyższe informacje, umieszczanie tego typu filmików na kartach produktowych może okazać się niezwykle korzystne. Nie muszą być one ani długie, ani specjalnie skomplikowane. Liczy się w końcu prezentacja tego, co w nich najlepsze i dlaczego warto się nimi zainteresować. Wszystko to w znaczący sposób może wpłynąć na wyniki sprzedaży, a co za tym idzie, także na wyższe zyski finansowe i renomę sklepu.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here