Co zrobić, by zwiększyć ruch pod swoimi filmami na YouTube

YouTube swoją działalność rozpoczął w 2005 roku z mocnym tupnięciem. Platforma ta umożliwiała bowiem oglądanie filmów, jak również ich przesył. Osoby, które w tamtym czasie regularnie publikowały swoje materiały wideo, dzisiaj znajdują się na samym szczycie w wynikach wyszukiwania. Aby zaistnieć na omawianej platformie, potrzeba wyjątkowego zaangażowania, gdyż liczba twórców od momentu założenia znacznie się pomnożyła. Na całe szczęście istnieją sposoby, które pomogą nam przebić się przez tę wielką chmurę plików. Co więc powinniśmy zrobić, aby wybić się na YouTube?

Rozplanuj działania związane z kanałem

Aby wybić się na YouTube, powinniśmy w pierwszej kolejności szczegółowo rozplanować czynności związane z kanałem. Istnieje wiele aspektów, które mogą zadecydować o naszym sukcesie. Jeżeli nie zależy nam na tworzeniu tego, co sprawia nam przyjemność, a jedynie na liczbach i szybkim zarobku, tutaj sprawa wyglądać może różnie. Jednym z najbardziej opłacalnych tematów są finanse, zatem dobrze będzie spróbować swoich sił w tej konkretnej kategorii. Natomiast jeśli pragniemy się jednocześnie dobrze bawić i utrzymywać relacje z widzami na dobrym poziomie, sprawdźmy jaki format z interesującej nas tematyki jest najbardziej pożądany. Gdy już uda nam się to określić, rozplanujmy harmonogram na najbliższy tydzień bądź miesiąc. Musimy wiedzieć, że regularność na YouTube to podstawa. Możesz w tym celu wykorzystać kalendarz Google. Ważne jest też, aby nie skupiać się jedynie na dodawaniu filmów. Bycie YouTuberem skupia się także na kontaktach z innymi twórcami, dlatego dobrze będzie próbować utrzymywać z nimi relacje, komentować filmy i co również może zaprocentować, wspólnie je nagrywać. Jeśli dopiero rozważasz założenie konta na tej platformie, na stronie https://techpolska.pl przeczytasz o tym, jak to zrobić. Najważniejsze w tworzeniu materiałów to wytrwałość i analizowanie wykresów pod własnymi materiałami wideo.

Jak skutecznie dodawać filmy?

Samym nagrywaniem i regularnym dodawaniem filmów wiele nie zdziałamy. Owszem, jest to dobry ruch, nie mniej, aby go uskutecznić, powinniśmy skupić się jeszcze na kilku rzeczach. Po pierwsze warto wyposażyć się w odpowiednie wtyczki do przeglądarki internetowej. Popularnymi, przez co często stosowanymi są między innymi Keywords Everywhere oraz vidIQ. Za ich pomocą możemy sprawdzić prawdziwą moc słów zawartych w opisach czy w tytułach, tagi i opłacalność dowolnej tematyki. Gdy zbierzemy tego typu informacje, możemy przystąpić do nagrywania. Stosunkowo niedawno YouTube wprowadził tzw. Shortsy, które miały być odpowiednikiem relacji instagramowych. Dobrym nawykiem może okazać regularna publikacja krótkich filmów przy wykorzystaniu tego narzędzia. Więcej na ten temat znajdziesz na https://techpolska.pl/. Gdy połączymy wszystkie omawiane tu przykłady, z całą pewnością osiągniemy sukces.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here